Imanivanderhorst.reismee.nl

Van Rome naar bracciano

17 /8: zo even een drankje op een terras en tijd om een stukje te schrijven.

Eergisteren zijn we vanaf Rome naar het meer van Bracciano gereisd. Het is met de trein ongeveer een uur vanaf Rome.

Behalve de inwoners is er niks veranderd aan en in het dorp. We halen de sleutel op voor het apartement. Deze ligt in het oude oude centrum naast het kasteel.

Het is een klein maar gezellig huisje.

' s avonds gaan we met de trein naar Manziana, het dorp waar ik 20 jaar geleden als au-pair heb gewerkt. Sara komt ons van het station ophalen. Sara toen 13 jaar, gaf ik bijles Engels. We hebben als die tijd contact gehad. De laatste keer dat we haar gezien hebben was 2 jaar gelden toen ze samen met haar man op huwelijksreis was en ook in Nederland kwam. We hebben een aantal pizza's gehaald en deze bij haar gegeten. Daarna zijn we naar het dorpsbestuur geweest. Een gezellig band heeft gespeeld en er waren wel 5 kraampjes;-).

De volgende dag zijn we naar het meer gelopen. Ik kon mij echt niet meer herinneren dat het zo een rot end was. De heuvel af met 35 graden. Aan het meer even wat gedronken en de kinderen hebben even in het water gestaan, waarom ze niet gingen zwemmen weet ik niet.

Daarna weer naar boven. Jee nog veel erger dan naar beneden, wat een *piep* stuk.

'S middags waren we allemaal stuk van alle wandelingen en tour die we de dagen daarvoor gedaan hebben. Dus lekker uitgerust en bijgeslapen.

In de avond heerlijke.. Hamburgers gegeten. :-)

Vanavond worden we weer opgehaald door Sara. We eten gezellig bij haar ouders. Ben benieuwd wat voor lekkers ze kookt. Wordt vervolgt...

Groetjes,

Marcia

Tante trembel

Wat leuk allemaal. Nou benieuwd wat jullie te eten krijgen. Veel plezier nog de laatste dagen Gaat het goed met je rug?