Imanivanderhorst.reismee.nl

Veel eten en veel gezelligheid

We worden opgehaald door Sara en rijden samen met haar naar het huis van haar ouders waar haar oma ook woont. De zus van Sara, haar man en hun kinderen waren er ook. Zodra we de auto uitstappen worden we enthousiast gegroet door de moeder van Sara. Ze was super blij om ons weer te zien, en liet dat ook merken (ze heeft het echt 5 keer gezegd). De oma van Sara woont boven de ouders van Sara, dus ook daar zijn we even boven geweest, de oma van Sara is ondertussen al 92 maar wist nog steeds wie mama en ik waren.

Echt super om zo verwelkomd te worden! Julia, de moeder van Sara riep elke keer: traduci, vertaal en ging weer verder met haar verhaal en vragen.
Als verrassing had ze courgette bloemen gekocht om te bakken. De eerste keer dat ik dat gegeten had was daar. Ze liet zien hoe het beslag te maken en hoe ik ze moest bakken. Jammie wat waren ze weer lekker;-). De mannen stonden allemaal bij de bbq om het vlees al te roosteren.
Ze had weer veel te veel gekookt en dat terwijl Sara al gezegd had dat we niet veel eten.
Imani wordt uitgenodigd om zeker een keer langs te komen / logeren als ze een keer in Italie is.
De kinderen van Luana proberen Engels te praten met Imani en Kenai wat leidt tot hilarische uitspraken:-)
Na het eten brengt Sara ons nog even langs vrienden in Manziana. Die heb ik al 11 jaar niet meer geZien. Jammer genoeg is hun dochter niet thuis. Zij is logeren bij een vriendinnetje.
Ook erg leuk om daar weer te zijn, behalve de kat vond het niet zo leuk. Ik zag dat hele beest niet en stond toen op een staart of poten, als dank kreeg ik een paar krabben terug.
Daarna lekker naar het huisje gegaan. We moesten de trein van 10 uur weer hebben richting Firenze.
Dag Bracciano en Manziana, het was leuk om er weer even te zijn.

Reacties

Reacties

Tante Saskia

Ohhhh heerlijk die courgette bloemen!

Sally

Courgettebloemen ik ken het niet maar zou het graag willen proeven. Jammie! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!