Imanivanderhorst.reismee.nl

Spaghetti in Salerno

De wekker gaat om half 7. We willen de veerboot van 8 uur halen naar het stadje Positano aan de Amalfi kust.

Het is vijf voor 8 als we daar aankomen, omdat ik nog steeds last heb van mn rug ging het lopen ook niet als te snel. Gelukkig is er ook een veerboot om 8.20. Als we die dan nemen dan zijn we nog op tijd om met de boottocht mee te gaan die we hadden gereserveerd. Het is nm 1.15 uur naar Positano toe.

De Amalfi kust is echt prachtig. Kleine dorpjes tegen de bergen aan gebouwd.

Wij gebruiken aarde en zand om onze bomen te laten groeien, maar op rotsen kan dat dus ook. Het is echt zo mooi.

Aangekomen in Positano vervolgen we onze weg naar de kiosk van de Blue Star die de trip organiseert. Ze vraagt naar mn reservering en ik laat deze zien.

Zegt ze; mevrouw, u heeft voor morgen gereserveerd.. What?! *piep* Jammer genoeg heeft ze gelijk. Nu zie ik het ook staan. De tour had ik geboekt voor morgen. En nu? Jammer genoeg waren er geen afzeggingen voor vandaag, anders hadden we mee gekund. Dan morgen maar weer deze kant op.

De dag hebben we tot halverwege de middag doorgebracht op een heel piepklein strandje. Daarna zijn we weer met de veerboot terug gegaan naar Salerno.

Morgen herkansing. ..

Imani:

Kenai wilde graag spaghetti eten dus zocht mama naar een restaurant waar je gewoon spaghetti kan eten (dat kan niet in veel restaurants hier). Na 10 minuten lopen zijn we aangekomen bij het restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten (de ober was trouwens ook heel knap). Na het eten zijn we terug gegaan en zijn we gaan slapen aangezien de wekker morgen weer vroeg afgaat.

Er komt straks nog een artikel van vandaag online :-)

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om dit te lezen!

Groetjes,

Marcia en Imani

Tante trembel

Whuaaaaaaa. Wat een bak zeg. Gelukkig houden jullie van vroeg opstaan. Nou zijn benieuwd hoe de dag morgen verloopt xxx

Marianne

Hihi.... Wat een verhaal zeg! Gelukkig is het prachtig daar en nu kijken jullie vast nog meer naar de boottrip uit????
Xx